uppe med tuppen

06.20 tyckte Melwin att det var dags för morgon imorse. Kan det vara rekord? Jag känner mig helt klart mer bekväm med hans annars 9-10 uppstigningar. Eftersom Niklas ändå skulle upp 06.30 så tog han första passet. Dvs blöjbyte och frukostfix. Men inte sent därefter blev jag tvungen att gå upp jag med, som en zoombie. Lilleman har nämligen börjat med något väldigt roligt.. Vakna ungefär en gång i timmen och skrika varje natt. Och Niklas sover såklart hela nätterna igenom, utan att vakna trots Melwins attacker.

Tur var det iallafall att
lillherrn ville ta en nap på soffan 9-10.30! Finns det något mysigare än ett barn som somnar i famnen?

Efter napen var det full
fart igen, massa lek och bus, matlagning och ätvägran innan han slocknade igen för nap nummer 2. Nu har Niklas kommit hem och Melwin har precis vaknat. Så nu ska det donas lite här hemma och sedan ska vi ta en promenad till affären. Äntligen helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0