torsdag

Har haft en heldag med the mamas på ump idag. Efter det stod jag och väntade på en buss som aldrig kom. Hela 30 minuter senare kom nästa buss. Tydligen hade bussen innan gått sönder, men frågan är - sätter man inte in en ny buss då?! Eftersom alla fick vänta på nästa buss var denna fullproppad.

Men hem kom vi tillslut och Melwin var inte glad. Skrek, skrek och skrek gjorde han. Nu sover han iallafall, efter många om och men. Och jag har precis färgat Isas hår så hon sitter och väntar på att skölja ur det. Niklas står och diskar.. Jag är galet trött och har ont i huvudet så jag tänkte slänga mig i sängen tidigt ikväll. För imorgon blir det nya äventyr!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0