svar och söndag

jag är ny i din blogg så jag undrar först och främst om lilla melwin var planerad?
och så undrar jag hur du får ihop det ekonomiskt? :)
kramkram


Melwin var inte planerad, men väldigt välkommen!
Precis som alla föräldrar får vi föräldrapenning och barnbidrag, och precis som alla elever får vi studiebidrag. Utöver detta får vi bostadsbidrag och hjälp från våra föräldrar.

vad var det värsta med att vara gravid?


Under första tiden av min graviditet mådde jag fruktansvärt dåligt, spydde konstant och fick inte behålla något jag stoppade i mig överhuvudtaget. Att vara helt utmattad fysiskt och psykiskt var det värsta med att vara gravid.

 


 

Här är det toppen väder! Så efter maten blir det en promenix för lilla familjen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0