summasumarum

Helgen har varit bra, väldigt avkopplande och mysig. I fredags var ju Melwin&jag hemma hos mina föräldrar medans Niklas var ute med sina vänner. Igår var vi på kalas hos min farmor, där var det fullt hus då nästan hela släkten var samlad. På kvällen hade vi en riktig myskväll här hemma. Vid Melwins nattning låg vi alla tre i sängen, jag läste bok och Niklas gav Melwin nattflaskan. När Melwin somnat poppade vi en massa popcorn och låg i soffan och tittade på "benjamin buttons otroliga liv" - väldigt bra film!

Nu är vi precis hemkommna från en fika hos min mormor&morfar. Snart kommer Johan&Linn hit, jag planerar att spela kort. Ska bara försöka slita Niklas från tvn först..

Min familj och släkt betyder väldigt mycket för mig. Jag är väldigt tacksam över att ha så bra kontakt med alla och jag är väldigt glad över att Melwin får växa upp så nära alla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0