och så blev det onsdag

Yessir, onsdag idag. Niklas är ledig och dagen till ära gav Melwin oss sovmorgon ända till halv elva! underbart! Men tiderna blev ju lite omkastade så nu står Niklas och fixar en sen lunch. Mulle kryper runt på golvet, japp - han kryper! Ibland sätter han sig på ena benet och hasar sig fram, men emellanåt kryper han som man ska. Frammåt kommer han iallafall och videon/dvdn är nya favoriten. Busen! Just nu sitter han och bankar på pulkan som står i hallen, haha.

Ikväll ska mina killar ha grabbkväll medans jag ska på bio, vi ska se remember me. Men nu ska jag jaga min lilla busooonge!



förresten, frågestund you say? fråga på I say!

Kommentarer
Postat av: angelica

jag är ny i din blogg så jag undrar först och främst om lilla melwin var planerad?

och så undrar jag hur du får ihop det ekonomiskt? :)

kramkram

2010-03-10 @ 19:22:42
Postat av: anonym

vad var det värsta med att vara gravid?

2010-03-11 @ 20:32:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0