lovely friday

Det blev som så att jag och lillherrn spenderade natten hos mina föräldrar. Vi övertog min brors säng över natten så han fick sova på soffan, hehe. Så inatt har jag fått ett ex antal sparkar i magen och blivit dragen i håret från och till. Underbart! Och runt klockan sju bestämde sig Melwin för att nu ska det minsann vaknas! jag lyckades hålla oss kvar i sängen till iallafall halv åtta. Men sen var det full rulle såklart. Mormorn tog hand om morgonblöjan och påklädningen och sedan direkten till frukostbordet. Har jag berättat att Mullemannen är helt galen i youghurt med mosad banan i? Han kan äta hur mycket som helst! Tio i nio promenerade jag sen iväg till tandläkaren - petade lite i tänderna - tog kort - det här ser bra ut - ute igen efter 10 minuter.

Nu ligger prinsen och sussar här bredvid mig. Ikväll vankas mys med sofiorna! Ha en bra fredag people!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0