kvällsstäda

Vi har haft en väldigt bra dag. Det var mysigt och trevligt som vanligt på ump. Melwin lekte med alla sina små kompisar och jag snackade en massa skit med mina mammakompisar, och så åt vi såklart! Äta är något vi är väldigt bra på allihopa på ump, haha. Idag var det hemgjorda köttbullar och potatismos till lunch och kladdkaka med chokladbitar i till fika. Dock så missade vi kvällsfikat eftersom vi gick lite tidigare än vanligt idag. Niklas kom nämnligen dit efter han slutat skolan och så tog vi en buss hem till hans föräldrar. Där bjöds det på en galet god middag och sen slängde vi oss i soffan.

Nu är vi hemma igen och Melwin sover som en stock i sin säng. Niklas sitter i köket och spelar kort tillsammans med två kompisar och själv tänkte jag dra ett varv med dammsugaren. Väldigt bra att ha en tystgående dammsugare när man, som jag, städar bäst på kvällarna. Tänkte passa på att ta disken också, den tycks aldrig försvinna..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0