kvällsinlägg

Fimen var skitbra! rekomenderar den big time - remember me var det alltså. Efter bion gick jag hem till aske för lite greys och mys. Sååå jobbigt att inte ha femman här hemma, haha. Krångelkrångel, men snart återkommer min älskling ingen hoppas jag.

Imorgon är det torsdag vilket betyder ump såklart. Buss betyder det också, får se hur det går.. Jag har visserligen inte så ont i armen längre, men den är fortfarande gipsad så den sitter ju där den sitter. Nu ska jag iallafall spela ett parti skitgubbe med och sedan titta på big bang theory med Niklas. Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Nenne

Ja ringer idag igen och kollar vart i helvete det tagit vägen!! Puss!

2010-03-11 @ 07:43:27
URL: http://mammanenne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0