els

Idag har vi haft finbesök av Anna&Moa. Vi har bland annat gått på nostalgipromenad, fikat och bara haft det mysigt. Mina underbara E och L! Efter att de åkt svidade jag om till träningskläder och gav mig ut på en löparrunda(!). Sedan kom Isabell för att titta på "daiting in the dark". Nu sover Melwin för längesen och Niklas&Thobias sitter och spelar kort. Själv tänkte jag ta mig en snabbdusch innan det är dags för "cougar town". Imorgon blir det en tidig morgon eftersom jag ska in till ump på första hjälpen utbildning..


min cooling!

Kommentarer
Postat av: Louise - mamma till Vincent

Tack & detsamma måste jag säga! Jätte söt liten kille. :) Hur gammal är han? Kram

2010-03-31 @ 10:01:03
URL: http://louiselindberg.blogg.se/
Postat av: Anna

Åh jättemysig dag! vi kommer snart igen vet du S ;) puss <3

2010-04-02 @ 21:44:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0