alonetime

Idag har jag varit i skolan, utan Melwin som var hemma med Niklas. Mötte upp Emelie på bussen så hon följde tappert med såklart. Efter mötet mötte vi upp de andra två och tog sedan en trip på stan + lunch.

Väl hemma var det en liten kille som minsann blev glad över att se sin mamma. Så bus och mys blev det innan det var dags att ta tag i alla måsten här hemma. Matlagning, diskning, tvättning och städning. Ska jag vara helt ärlig så var det Niklas som gjorde de tre förstnämnda.

Nu ikväll är Niklas ute
på upptåg.. Han är hos en kompis och tittar på fotboll. Så jag och mulle har haft mamma-Melwin mys här hemma. Nu sover han dock, efter många om och men. Så jag tänkte göre lite te, gosa in mig under en filt och bara andas innan det är dags för sänggång. Emelie&ump imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0