såatte..

Jodå, som några har märkt så är jag back on track. Typ. Men ja, vad har hänt sen sist?.. Melwin har växt, bigtime! Han fyller den stora 1an på tisdag! Han pratar mer och mer - mamma, pappa, tacktack, där, är det?. Han ställer sig upp själv mitt på golvet, han har inte vågat gå än men det kommer när som helst. Fler tänder ploppar upp och vi märker hur den lilla trotsen smyger sig på mer för varje dag. Eller mer för varje nej rättare sagt. Han är en riktig liten vilding min lillprins. Så, vad mer?.. Både Niklas och jag jobbar och står i, Niklas dag och jag kväll. När det krockar busar Mulle med mormor&morfar eller farmor&farfar. I augusti börjar han på dagis och jag går tillbaka till pluggandet. Så livet flyter på och jag är lyckligare än någonsin.
MIN FAMILJ ÄR BÄST!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0