hej!

Jag blev förvånad över att ni fortfarande är några som kikar in här faktiskt.

Vi njuter av sommaren för fullt, när vi är lediga. Både Niklas och jag jobbar nu i sommar så när vi är lediga njuter vi för fullt av sommaren, Melwin och av varandra. Men förutom det då? Sen sist är det mycket som har hänt och mycket som har ordnat upp sig. Melwin har ju fyllt år och blivit en stor pojke! PappaNiklas har och fyllt år minsann.
Och hösten ser ljus ut. I augusti flyttar vi till större lägenhet,  Melwin börjar på dagis och Niklas&jag går tillbaka till skolan. Det blir Niklas sista år och förhoppningsvis mitt också. Jag har egentligen två år kvar, men jag hoppas att jag kan bli klar på ett. Förutom skolan så ska jag jobba extra kvällar och helger.

Just nu är vi hemma hos mina föräldrar och busar i deras trädgård! ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0