tvåårskalas, bio och sleepover

Igår fyllde kusinKasper hela två år! Sjukt vad tiden går fort.. Men kalas var det! Många - högljudda - presenter fick han och ingen var mer nöjd än Kasper. Efter fika och marängswich, som jag inte fick någon mamma, så åkte Niklas och jag in till stan för att gå på bio tillsammans med Johan&Linn. Vi såg Snabba cash och den var väldigt bra faktiskt! Absolut sevärd.

Mamma kom och hämtade oss efter bion och jag följde med henne hem medans Niklas åkte hem. Så inatt har jag och Mulle sovit hemma hos mina föräldrar, för att han fortfarande är lite sjuk och vi då inte ville lämna bort honom över natten. Men vilken natt det var då.. Han hostade som aldrig förr och bökade som tusan. Så ja, inte mycket sömn belv det. Men som tur är har man världens bästa mamma som lät mig sova imorse.

Nu är vi hemma och har besök av Thobias&Jonne. Nu ska jag joina killarna på finns i sjön i köket. BVC imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0