favoritbloggar

Niklas tjatar alltid om att jag "läser så jävla mycket bloggar", "förstår inte hur du orkar", "alltså, är deras liv intressant eller?!" så nu, endast och bara, för att reta honom lite mer till vansinne vill jag att ni tipsar mig om era favorit bloggar! som tack för besväret ger jag er ett fåtal av mina. ok?

  • Heja Abbe Otroligt fängslande pappablogg om en liten kille med hjärtfel,
  • och hans underbara storebror
  • Egoina No words needed, u gotta love her!
  • Josefin och Jonte En störtskön mammablogg där ingenting förskönas
  • Herr Schulman Har man inte läst denna blogg så har man missat något stort

Kommentarer
Postat av: Anonym

http://sahraericzon.blogg.se/ en blogg jag tycker är bra och följer :)

2010-01-08 @ 17:10:53
Postat av: Emma Johansson

Läser typ bara din, egoinas och jossans ;) haha men kan tipsa om min (A)

2010-01-08 @ 18:47:40
URL: http://evlj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0