dålig sömn rubbar hela min existens.

Melwin är förkyld igen.. Snorig och hostig är han, som tusan. Detta leder till dålig sömn för lilleman vilket leder till dålig sömn för mamman. Jag känner mig totalt slutkörd även fast vi faktiskt bara har varit på ump idag, och där var det folkfattigt så vi låg i varsinn soffa och tittade på film. Inget vettigt har jag fått gjort idag. Planerna var att diska, tvätta och plugga men nada har jag gjort. Och melwin is still going strong, vill icke somna! Igårnatt bar vi upp vagnen och la ner honom där, sedan låg jag och drog den fram och tillbaka i flera timmar, inte så konstigt att jag har träningsvärk i armen kanske? haha. Så fort jag slutade så gnälldes det, så ja det var bara att fortsätta helt enkelt. Det klart att det inte är lätt att sova när näsan täpper igen och man hostar hela tiden.. Min stackars lilla prins! Nu lyckades Niklas få honom att sova iallafall, tackgodegud. Hoppas att han - vi - får sova inatt nu bara. Hatar förkyldningar! Bäst att jag hoppar i säng nu när Melwin sover, så jag får en gnutta sömn iallafall! Godnatt.


I lololololooooove u!



att kopiera och/eller använda mina bilder utan min tillåtelse är förbjudet.

Kommentarer
Postat av: helena

Sån overall har vi till våran son oxå:)

2010-02-12 @ 16:42:06
URL: http://zoohna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0