dagens

J-vla snö! Seriöst, nu räcker det med snö för min del. Och inte kan de skotta i denhär staden, nej här får man skjuta barnvagnen med all kraft man har för att komma någonstans. Jag var helt dyngsvettig när jag kom fram till min syster, haha. Nej vår och sol nu tack!

Så vad har vi gjort idag då?.. Jag lämnade av plutten hemma hos min syster vid halvtvå och gick sedan mot skolan för att möta emelie, mathilda och emma. Vi pratade med några lärare, så nu har jag mer koll än innan besöker iallafall. Efter skolvisiten gick vi och tog en fika innan jag mötte upp syrran&Melwin. Det blev en snabbis på stan för att byta ett par byxor och så innan Mulle och jag tog bussen hem.

Väl hemma blev det snabbt ungdomsgård när en drös med killar spelade poker i köket. Och när de gått kom Isa och Gustaf istället.

Nu har ungdomsgården stängt och jag tänkte gå och lägga mig. Imorgon ska jag posta och dela ut alla inbjudningar till dopet. Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0