sjukhusbesök, ungspannkaka och sjuan

Det blev en lång dag på sjukhuset tillsammans med Mulle och min pappa. Men allt gick väl som det skulle och nästa gång jag ska tillbaka är för inläggning dagen innan operationen. Troligtvis kommer jag bli tvungen att sova kvar två nätter, men får jag bestämma så är jag hemma igen väldigt snabbt. Att ligga på sjukhus är det värsta jag vet - alla kategorier!

Middag bjussade mina päron på i form av ungspannkaka, utan fläsk och  med jordgubbsylt. På hemvägen därifrån plockade jag upp en aske som tydligen inte alls var sjuk längre? och när Mulle slocknat i sängen blev det kortspelande i köket tillsammans med Niklas, August och Filip.

Nu ska jag ta med min karl till sängen och titta på the big bang theory!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0