måndagsump

Allting gick kanon i lördags, vår lille prins var hur duktig som helst. Så vi är mer än nöjda över hur dagen blev, förutom att min mamma&bror inte kunde vara med. Jättetack till allihopa! Det blev inte så många bilder tagna med min kamera, så innan jag får bilder skickade till mig snor jag en från jennifer;



Idag har Mulle&jag varit på ump och myst&lekt med the mamas och barnen. Efter ump åkte vi hem och lagade lax och bulgur, som är min nya favvo!, samt umgicks med några muppar som hade vägarna förbi. Nu har jag nyss spöat Niklas i massa kortspel så sängen står på tur för min del. Imorgon ska jag till sjukhuset för att träffa sjukgymnasten och narkosläkaren, operationen närmar sig .. Men nu - godnatt!

Kommentarer
Postat av: emelie

åh va fina ni är :*

2010-02-09 @ 09:05:57
URL: http://ukw.blogg.se/
Postat av: Carolina

Så fint det ser ut :-)

Vill även passa på att tipsa om tävlingar jag har inne på min blogg, bland annat så kan man vinna en Willvin-skötväska med tillbehör värd 1095 kr! Kika gärna in och var med. Ha en fortsatt underbar dag. Kram Carolina

2010-02-09 @ 11:38:11
URL: http://carolina1979.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0