förkyld busmulle

Mullebull har blivit förkyld igen.. Så natten vad inte så vidare trevlig med panikskrik varannantimme. Väldigt trött mamma var det som tvingade sig upp imorse. Men vi tog en lång dusch/bad så sedan piggnade iallafall jag till. Men Melwin blev bara gnälligare och gnälligare, sitta själv en sekund var helt otänkbart. Middagsluren blev bara en kvart kort också, så ytterligare lite gnällig blev han när tröttheten slog in igen. Men när pappsen kom hem blev han lyckligare än någonsin igen. Ja, då passade det minsann att leka fint på mattan. Och tur var väl det, för då hann Niklas och jag att städa hela lägenheten minsann. disken kvar dock..


lämnade lilleman 10sekunder för att hämta telefonen.
möts av detta när jag kommer tillbaka - vatten ööööverallt!
(klickbara bilder)

Nu ska vi kirra lite middag och sedan blir det fredagsmys i soffan. Vad gör ni ikväll?




att kopiera och/eller använda mina bilder utan min tillåtelse är förbjudet.

Kommentarer
Postat av: emelie

missing you darl.

2010-02-13 @ 15:10:22
URL: http://ukw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0