BVC

Jag har precis pluggat lite, creds till mig(?). Niklas ligger i soffan här brevid mig och skäller över skidåkarna på tvn och Melwin han sover för längesen.

Idag har vår BVCsköterska varit här hemma på 8månaderskontroll och för att prata om säkerheten i hemmet. Mellemannen väger nu 7800g och har perfekt hörsel.

Efter besöket tog vi en promenad till apoteket för att hämta ut Melwins medicin. Sjukt kallt är det ute! och helt galet mycket snö för den delen. Jag är garanterat inte ensam om att längta efter våren och värmen nu..

Ikväll har Johan&Linn varit här en stund. Melwin mår mycket bättre idag så han har busat som tusan hela kvällen. Och han protesterade knappt det minsta när han tog  sin medicin, min duktiga kille. Men nu ska jag sluta svamla och bege mig till sängen istället. Godnatt!


Nybadad liten älskling ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0