bad day

Igår på föräldrakvällen var det bowling som stod på schemat. INTE min grej, haha. Men ja, kul var det. Mullemannen var hos min syster&Marcus undertiden. Det blev en sen kväll dock, men Melwin tvärslocknade i vagnen på vägen hem iallafall.

Jag vaknade halvsju imorse med jordens huvudvärk, igentäppt näsa och halsont, detta plus en skrikande, hostande och snorig son = not so good. Har inte tid att vara sjuk denhär veckan, mycket att stå i! Planerna att umgås med emelie och åka till skolan idag slocknade ganska snabbt.. Så jag tog med mig knoddas och bäddade ut soffan, tog en tablett och satte på disneychannel. Att leka på egen hand medans jag vilade funkade inte i många minuter så jag gjorde en flaska till honom och efter många om och men somnade han - sköööönt! tre timmars sömn hjälpte dock inte mot mitt mående.. Niklas tog Melwin och sen dess har jag bara legat under täcket och tittat på glamourama på datorn.

Nu känner jag mig lite bättre faktiskt, och Mulle verkar vara bättre han också, har tillochmed hoppat ut pyjamasen och i kläder. Niklas mamma är på fikabesök, så nu ska jag umgås med dem i köket. adios!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0