morgonstund har guld i mun

Jag är glad att denhär natten är över! Melwin har vaknat stup i kvarten och det har inte varit lätt att få honom att somna om.. Vid halv fyra bröt jag ihop så då satt vi och grät ikapp på vardagsrumsgolvet. Men mycket vaggning i famnen och så somnade han tillslut. Men då var klockan 5 och det var dags för Niklas att gå upp. Och inte kunde väl jag somna om då såklart? Så istället gjorde jag grötfrukost till min karl som nu är iväg på praktik. Melwin tog morgon för en stund sen och nu kryper han runt och härjar som om han sovit underbart hela natten. Solen är nästan helt uppe här och lyser rakt in i lägenheten, underbart! Snart är det dags att sätta fart med frukost och fix inför ump. Så ja, det ser ut att bli en bra dag trots nattens sömnbrist. Godmorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0