torsdag

Vaknade upp till detta bombnedslag imorse. Undra vad som försegick medans jag sov, och undra hur tusan jag kunde sova ens? Och mina vänner, bilden visar bara halva rummet. Visste inte riktigt om jag skulle skratta eller gråta? Men mina två killar var nöjda och glada över vad de åstakommit.

Jag har haft en riktig slappar dag, idag igen. Niklas har gått och blivit förkyld med värk i bihålorna så han blev tvungen att skippa praktiken denhär veckan. Men för mig betyder det avlastning! Han har tillochmed servat mig med att laga lunch och städa upp kaoset i vardagsrummet, trots täppt näsa och hosta.

Vid sex promenerade Melwin och jag hem till mina föräldrar där det bjöds på middag. Niklas fick besök så han blev kvar hemma. Lillemannen somnade i vagnen på väg hem, men ett snabbt blöjbyte och en flaska när vi kom hem och så sov han för natten. Imorgon planerar vi att göra stan, hämta ut Niklas klocka som blivit lagad och kika på skor till Melwin. Men nu - godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0