fredag på stan

Vi har haft en heldag på stan tillsammans med Emelie. Från 12 - 16.30 ungefär, så lite seg i bollen är jag nu. Melwin blev väldigt otålig emellanåt, han gillar inte riktigt att sitta still i vagnen allt för länge. Och värst var det på bussen! Skirk och gnäll bigtime! Det var inte det lättaste att glädja och underhålla en liten trött och envis kille. Men när vi kom hem var det full fart och glada miner igen. Han for runt som en galning och det såg ut som om han suttit inlåst i en liten skrubb hur längesom helst. Det verkligen lös frihet i hans ögon, haha. Nu står han och filuruar vid tvbänken, tittar mot mitt håll ibland för att se om jag har koll eller inte - dvs för att kolla om han kan slå lite på tvn utan att jag ser, busungen! Förresten så har han kommit underfund med hur man spottar, så det är det nya. Han spottar hela tiden! Helst på tvbänken och så smetar han ut det med händerna samtidigt som han skrattar. Hur får man honom att sluta med det? Han förstår ju inte riktigt när man säger att han inte får spotta..

Anyhow.. Snart ska Niklas iväg på pokerkväll och Melwin och jag får besök utav Emelie&Simon. Så vi ska mysa framför talang ikväll. Men nu ska jag snabbstäda lite innan det plingar på dörren. Ha en bra fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0