första april

Vi har haft en väldigt bra dag. Och gårdag! - Helga kom på besök på kvällskvisten och stannade kvar över natten. Så imorse tog vi 9bussen in till stan eftersom hon skulle jobba och lillafamiljen skulle till ump. Jag tog Melwin i bärselen, eftersom vi skulle åka och handla efter ump och vagnen då inte får plats i bilen bland all mat, och det gick hur bra som helst. Jättebra att den fortfarande går att använda trots att han är hela nio månader nu! Så dagen spenderades alltså på ump tillsammans med min underbara familj och mina underbara mamas och barnen. Vid två kom Niklas föräldrar och hämtade upp oss och så åkte vi och storhandlade. Familjen Liam hängde på eftersom de skulle gästa oss ikväll.

Så ikväll har vi umgåts med Jennifer, Andreas och Liam. Vi åt tacos och snackade en massa skit såklart. Jennifer och jag for även iväg på äventyr en sväng, som resulterade i att jag trampade i en lerpöl och att påskris med rosa fjädrar nu står på byrån i hallen. Galet läckert!

Men nu är jag så trött så att jag snart svimmar så jag tänkte faktiskt slänga mig på sängen och låta Niklas ta hand om allt. Låter bra va? Tack för idag och godnatt!


Niklas&Melwin på min brors bröllop 1augusti 2009

Kommentarer
Postat av: Louise - mamma till Vincent

Okej :) Jag har varit där en gång men då var jag fortfarande gravid.. Kram!

2010-04-01 @ 22:43:22
URL: http://louiselindberg.blogg.se/
Postat av: Louise - mamma till Vincent

Ja, jag får väll göra det ;)

2010-04-01 @ 23:18:39
URL: http://louiselindberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0