effektiv tisdagskväll

Jag tog tag i diskberget förut, samtidigt som jag lagade kvällsmat - superwoman! Det är ett mysterium hur det alltid tycks vara ett berg av disk i diskhon här hemma. Någon som har en diskmaskin till övers kanske? Men mina vänner det tar inte slut där, jag skrubbade hela köket också så nu är det minsann skinande rent där inne, och så lagade jag mat till Melwin som nu står och väntar i frysen inför morgondagens utflykt. Sedan gick jag på en powerwalk med Aske och nu sitter jag och pluggar. Cred till mig! Nio frågor om samhällsekonomi kvar, sedan är det duschen och sängen som kallar..

Kommentarer
Postat av: aske

haha,läste det som om det var melwin som väntade i frysen! helkonstigt hahh

2010-04-07 @ 05:42:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0