snabbis

Tjo! en snabb uppdatering innan sängen..

Vi har spenderat hela helgen hos mina föräldrar där Niklas har hjälpt till att hugga ner träd och buskar i trädgården. Melwin och jag har umgåts med resten av familjen..

Imorgon är det måndag vilket betyder att jag och lilleman ska åka in till ump. Kanske lyckas jag hämta ut tapeterna också? Vill ju gärna få omtapetserat innan jag fyller då det vankas kalas! Men det återstår att se..

Förresten så har min lille prins börjat skratta med ljud nu! såååå söt!

Mongoinlägg, men nu ska jag iallafall sova. Godnatt!


Världens finaste, min Melwin.



all kopiering eller användning av mina bilder utan tillåtelse är förbjuden.

Kommentarer
Postat av: sanna

Visst är det sött när de skrattar med ljud? :) Leo gjorde det för första gången för ca två veckor sedan, jag höll på att gråta ihjäl mig, haha :D

2009-09-14 @ 03:45:11
URL: http://leosmamma.blogg.se/
Postat av: Anonym

aw, han är söt. hoppas du hare bra smultron. ukw

2009-09-14 @ 08:53:47
Postat av: jossie

faaan vaa söt!

2009-09-16 @ 15:34:01
URL: http://josefingrubblar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0