smartass

Jag har tappat bort mina nycklar. igen. Andra gånger inom loppet av tre dagar. VAD I H*****E?! Niklas tycker jag ska sätta fast nycklarna i Melwins napp-rem, och ja det vore nog ett smart drag. Jag har en känsla av att jag glömde dem i tvättstugan igårkväll. Men där är det låst och nyckeln dit sitter på nyckelknippan som är borta och ingen granne är hemma....

Niklas har inte kommit hem från skolan än, alltså är vi fast här i lägenheten, jippi!..... Melwin är lite gnällig och därför i stort behov av en vagntur så han får sova ordentligt, men tills Niklas kommer hem får jag alltså stå ut med en gnällig bebis.

Och jag är förkyld. Ingen bra dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0