kräftskiva

Vid nio vaknade Melwin och ville ha mat imorse. Ammade och sedan tog Niklas honom så jag fick sova två välbehövda timmar till.

Vi tog det lugnt och stressade inte det minsta på förmiddagen, städade lite, lagade mat osv. Så skönt att inte behöva stressa när man ska iväg någonstans. Men vid två tog vi iallafall bussen in till stan tillsammans. Promenerade mot wuc när vi mötte Marcus på vägen som var på besök hos sin syster, jag var ju tvungen att ta en titt på hennes lilla Jonna så jag och Melwin gick upp till dem och sa hej. Det skiljer bara en dag på Melwin och Jonna. Efter besöket promenerade vi vidare och hämtade ett busskort på wuc innan vi gick till ump.

Mot kvällsningen dukades det fram en jädra massa kräftor och mat där, så nu behöver jag inte äta på flera veckor känns det som, haha. Kvällen avslutades iallafall med stress innan vi tog bussen hem. Mycket kul var det!

Nu ska vi bege oss till sängs minsann! Sjukt trött är jag.. Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0