impuls

Melwin och jag åkte med mamma in till ump vid halv elva imorse. Tacogratäng, babymassage och en massa prat hanns med innan vi mötte upp Sofiorna vid fyra. Då gick vi en snabbis på staden innan vi promenerade vidare till max för att träffa askes moder samt äta. Askebladarna försvann efter en stund då sofian åkte till skottland ikväll! Då tog vi resterande bussen hem.. Väl hemma inträffade en impulsklippning vilket resulterade i att jag numera bär lugg, haha. Så kan det gå.

Imorgon är det tisdag och då kommer Moa på besök! Men innan dess är det natt så nu ska jag sova med min karl. Godnatt!


babymassage


all kopiering eller användning av mina bilder utan tillåtelse är förbjuden.

Kommentarer
Postat av: sanna

Jag skulle inte kunna få "ta" den bilden då min lilla plutt är med? :)

2009-09-14 @ 23:53:58
URL: http://leosmamma.blogg.se/
Postat av: Anonym

få se då ukw

2009-09-15 @ 08:57:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0