HB

Vilken jädra dag alltså.. Försov oss imorse så det blev stressigt som sjutton vilket resulterade i att jag glömde Melwins napp hemma när vi sprang till bussen. Självklart ville han inte sova på bussen så skrek gjorde han istället, så det var bara till att duka fram så han fick äta. När vi skulle gå av drar han till med VÄRSTA spyan över hela sig, hela mig och en stor pöl på bussgolvet - aaaah! Torkar lite snabbt på mig, honom och på golvet sen kastade jag mig ur bussen, haha. Sprang in på apoteket för att köpa nya nappar, Melwin börjar skika igen och tjuriga barnhatar-tanter tittar på mig med iskna ögon. Betalade och jäktade sedan vidare till ump för att hinna till lunchen ( som jag egentligen skulle ha lagat ). Vi kommer fram i tid och då kommer en våg av huvudvärk över mig.... Puh, skönt att denhär dagen äntligen är över..

Mina pojkar ligger utslagna och sover i sovrummet. Niklas åkte vid sex imorse och kom hem vid åtta, helt slut var han stackarn. Men imorgon är han iallafall ledig så då får han sova ut.

aaanyway så har jag och Melwin fått nytt efternamn idag faktiskt. Hanna och Melwin B heter vi numera, så fint så. Men ne, nu ska jag också sova - godnatt!


kusinKasper i skåpet

Kommentarer
Postat av: Nenne

Då va det slut på Johansson alltså :P

Hej B :)

2009-09-11 @ 10:42:15
URL: http://mammanenne.blogg.se/
Postat av: HB

snygga initialer ;) (stavning???)

2009-09-11 @ 14:25:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0