18

Det har varit full fart de senaste två dagarna och frågan är ju varför jag ens är vaken fortfarande, helt slut är jag!

Igår stressade jag runt som sjutton för att hinna klart med allting medans Niklas tapetserade i vardagsrummet. Samtidigt var Melwin lite gnällig, hängig och hade lite feber eftersom han fick 3månaders sprutorna i torsdags, så farmorLisa ryckte in och var lite Melwinvakt medans jag stökade i köket. Jennifer, Andreas och Liam kom hit runt halv fem och då såg det ut som ett bombnedslag här hemma. Jag irrade runt som en yr höna och plockade och hade mig.. När tjejerna sedan började rulla in vid sex hade jag inte ens duschat än, haha. Men jag satte dem i arbete medans jag duschade så det gick väl det med. Jag hade iallafall skitkul igår, så tack allihopa!

Imorse var det bara att gå upp och börja stressa igen.. Fick ringa hit backup i form av mamma som hjälpte till att fixa allting. Tapetseringen blev iallafall klar, i verkligen sista sekund! Så idag har alltså släkten varit här och firat mig, och jag är jättenöjd över alla presenter, tacktacktack!

Imorgon vankas ännu mer kalas, dock för mina kusiner. Ja, det är ett evigt kalasande i vår släkt, haha. Får se om Niklas stannar hemma eller inte.. Han har redan börjar riva i tapeterna i hallen så han planerar att tapetsera där imorgon. Men det känns bra att det äntligen händer något här hemma! Jag är sjukt trött på att bo i en halvklar lägenhet.

Min lilleprins ligger och sover för längesen och jag ska ta och lägga mig jag också, innan jag slocknar här i fotöljen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0