full fart

Nej, det blev inget bullbak idag heller. Men jag skippar hela bullbiten faktiskt, sitter och fnular på om jag ska försöka mig på cheescake istället. Men ja, time will tell..

Toaletten fick sig
en städomgång iallafall, alltid något. Och Niklas röjde upp i sovrummet, perfa! Efter städningen blev det full fart och fullt hus här, Kasper och tantZandra har varit här och röjt hela dagen. Vi har rensat bland Melwins kläder, Zandra har tagit de 50kläderna hon vill låna och resten har lagts undan. Men inte allt för mycket kläder blev det kvar så nu blir det till att shoppa minsann, wiho!

Just i skrivande stund sitter lilla familjen och tittar på idol i sällskap av en nyhemkommen skottlandbesökare - aske. Imorgon vankas det jobbiga bvc besöket.. men det ska bli kul att se hur mycket min lille kott har växt! Men nu, mer idol.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0