kaos

Jag sitter här mitt i kaoset och äter ostbågar samt lyssnar på winnerbäck. Vet dock inte riktigt vad jag ska tycka om de nya låtarna.. En annorlunda stil jämfört med hans tidigare låtar. Men ja, de är bra! Och mammsen, jag hoppas du inte glömt att jag önskar mig biljett till konserten? ;) Renoveringen är alltså i full gång. Efter lite problem med brist på spackel är det nu mer eller mindre färdigspacklat. Så snart kommer tapeterna upp!

Imorgon blir min lilleman hela tre månader! helt sjukt! känns som att det var igår jag svor över att han mosade mina revben där inne i magen, haha. Och på torsdag ska han få tre månaders-sprutorna, herregud hur ska jag klara det? haha, jag kommer bli mer ledsen än knodden sjutton..

Men nu gick min karl till sängs så jag ska göra det samma, imorgon ska det tvättas. Godnatt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

grattis på lillen! miss u, ukw

2009-09-22 @ 12:25:09
Postat av: whyyyyman

det bärjar dra ihop sig mot fredag! :))) <333

2009-09-23 @ 00:21:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0