Vår tisdag i bilder (sooom ni har väntat!)


såhär såg det ut utanför fönstret när vi klev upp halv sju, lockande va?


Niklas sov fortfarande, såhär såg det ut.
jag bara äääälskar tapeten. inte.


Melwin vägrade ju som sagt somna om efter panikskriket klockan sex på morgonen, så jag gick upp - motvilligt. Vi la oss i soffan och tittade på nyhetsmorgon, istället för att skönt sova vidare i sängen. Men då bestämde han sig minsann för att sova. Vid dethär laget var dock klockan kvart i nio och på tok för sent för mig att somna om..


Så jag satte mig här istället helt enkelt.
Med en kopp te. Och så läste jag bloggar.
Lite mysigt sådär på morgonkvisten, right?


Sen vaknade Melwin igen.
Han var nog lite förvånad över att jag var vaken före honom
och så undrade han nog hur tusan han lyckades ta sig till soffan..


Men så kom han ihåg att han haft skrikkalas och väckt hela huset,
då blev han genast glad i pyjamasen!


Melwin sa att han ville väcka pappsen, så vi gick och hoppade lite på honom.
När han väl vaknat var han tvungen att kolla så ingen attackerat honom på något spel eller något sånt, Melwin var dock helt ointresserad. Han har bara ögon för mamma!


Medans the boyz satt vid datorn tänkte jag fixa till lite frukost,
men ja.. såhär såg det ut i kylskåpet..


Jag tänkte att vi minsann måste "egga upp oss" så jag stekte lite ägg.
Detta resulterade i att det luktade stekos i lägenheten resten av dagen
och speciellt gott kan jag inte säga att det var.


Medans jag stekte de misslyckade äggen hade pojkarna förflyttat sig till soffan.
Melwin är förresten en hejare på att puta med läpparna, tjusigt va?
Här skymtas också Niklas ring, tjusig va?
( och nu vet ni vem Melle fått sina smilegropar från )


Efter frullen åkte vi till vingåkers factory outlet med min mor&far.
Dagens stora inköp blev en vinterjacka till Niklas och en mössa till Melwin.


Efter vfo var det dags för tacos hemma hos mor&far.
Melwin sa då att han gärna ville visa världen att
han minsann kan sitta i matstol on his own.


Titta! visst är han duktig? ett riktigt underbarn, eller hur? ja, det är han minsann!
Lite dreglig och spyig, men ett underbarn.


Efter tacosen gick vi hem och sov.
The end
Jag kan tala om för er att jag minsann fick sova längre än till sex imorse.



all kopiering och användning av mina bilder utan min tillåtelse är förbjuden

Kommentarer
Postat av: Moster

Han är ju stora killen nu när hans nya bebis kusin kommit till världen, hon är ju sååå liten!!

2009-10-22 @ 09:35:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0