torsdag på ump med fotografering

HEJ!
Tröööött är jag,
tänkte gå och lägga mig redan vid tio men så fastnade jag framför tvn och sen datorn. Allt är som vanligt alltså!

Igår var lilla familjen på marieberg med gudfadern och sedan åkte vi hem till mamma&pappa för att fira min gamlefar på födelsedagen..

Idag har jag och min lillalillalillalilla(inbillar jag mig )bebis varit på ump och umgåtts med alla mamas och barn. Filippus var där och fotograferade våra små idag, så fina kort är på väg till oss! Eller ja, jag vet att ett blev fint iallafall, höhö. Min lilleprins var inte alls så glad i att posera framför kameran.. Anywho, så tog vi sexbussen hem till våran Niklas som varit gullig och diskat&städat! Och ja, ikväll har vi alltså suttit i soffan och häckat. Nu ligger mina pojkar och sover, den ena på soffan och den andra i vaggan. Själv ska jag faktiskt göra mig redo för sängen nu - godnatt. Vi håller alla våra tummar för att allt går super för bror&Zandra imorgon, vi längtar efter att få träffa lillkusinan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0