söndag

Söndag är en såndär dag som egentligen känns helt värdelös, hela dagen går åt att ha ångest inför den kommande veckan. Men denhär söndagen har varit välldans bra faktiskt! Vid elva börjades det stökas här hemma, jag städade och hade mig medans Niklas fortsatte med tapetseringen i hallen - så nu är det klart! Sedan vid tre kom dagens främmande för att fira min 18års dag i efterskott. När de åkte hem promenerade vi hem till mamma&pappa där det blev pannkakskalas. Niklas och jag lånade med oss skruvar och borr och såntdär trams hem så nu har Niklas även fixat upp lite tavellister och ljuslyktor på väggarna i vardagsrummet och jag är skitnöjd! Imorgon ska vi till IKEA och införskaffa lite mer saker till vårat lilla bo.

Nu ligger Mulle i soffan och sparkar med benen i ren sovprotest. Niklas sitter brevid och tittar på någon dålig film, och här sitter jag med en kopp te och ska titta på ensam mamma söker. Med andra ord - life is good.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0