lördagsmys

Just nu befinner vi oss hemma hos min moder och min fader. Melwin ligger och sover i vagnen här utanför, vilket han har gjort sedan vi kom hit för ungefär 3? timmar sedan(!!!) Och ja, jag har varit ute och kollat så han andas flera flera flera gånger - vilket han gör.

Niklas är hemma och kämpar med sovrummet,
med hjälp av gudfarn. Hoppas hoppas hoppas att det blir klart imorgon! Eller .. måste kanske hämta mer tapetklister så det får väl bli på måndag då kanske.

Ikväll vankas det iallafall mys här tillsammans med mor, far, bror, bror2, tantZandra, kusinKasper och minikusinKatrin. Och så Mullis såklart! Om Niklas kommer återstår att se, men jag tror nog att han umgås med Thobbe istället. Att sitta hemma i röran lockar dock inte mig, nono. Så mat, körslaget och godis får det bli! Nu ska jag titta till min lille bebis, adjöken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0