förkylda

yes, här är vi förkylda minsann; Melwin, jag, mamma, pappa, Zandra och Kasper.. Min lilla knodd är rasslig i halsen och snorig stackarn, så han har varit aningen gnällig idag. Men nu sover han så gott! Niklas står här brevid mig och kletar tapetklister på tapeterna som ska upp i hallen. Ja precis, "- NU?!" det är det jag sitter och tänker  jag också. Men tydligen så ska det göras nu klockan 23:56 en lördagskväll.. Bäst jag skyndar mig i säng så jag slipper skämmas när grannarna kommer och hyttar med nävarna. Nattinatti


en litenliten snuttMelwin på bb



all kopiering eller användning av mina bilder utan tillåtelse är förbjuden.

Kommentarer
Postat av: Nenne

Snuffs <3

2009-10-04 @ 16:59:52
URL: http://mammanenne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0