sovvägran

La precis ner Melwin i vaggan, snutten ligger tätt intill hans kind precis som han vill ha det, nappen i munnen, en filt över kroppen och speldosan spelar vid hans fötter. Nu hoppas jag v-e-r-k-l-i-g-e-n att han somnar snart. Har spenderat de senaste 2 timmarna vaggandes fram och tillbaka i vardagsrummet med honom i famnen, mina armar gav upp och jag blev tvungen till att lägga ner honom. Han totalt sovvägrar. Bara skrattar så fort man tittar på honom, busungen! No, nu slutade speldosan spela - måste dra upp den igen! Hm, han ligger där inne och gosar med filten helt klarvaken..... suck. Men ja, så länge han inte skriker kanske han somnar tillslut.

Niklas sitter i köket med några kompisar och spelar poker. Så söv-hjälp kan jag väl glömma.. Jag gjorde iordning te för sisådär 2,5 timmar sen, det är ganska iskallt nu. - Bossen kallar!

NU SOVER HAN! finally. Drog upp speldosan och drog med fingertoppen längs hans näsrygg, kan han inte motstå muaha. Så nu ska jag göra te, igen, och titta på ensam mamma söker! Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0