oktober

Idag var Melwin & jag på ump, som sagt, och idag var det jag som lagade maten dagen till ära. Broccolisoppa bjöds det på och det verkade uppskattas (eller så var det vara något som sas, hö). Efter maten var det en lilleman som blev väldigt vrång pga övertrötthet så vi blev med haha tre mamas på en promenad för att få den lille surungen att somna - vilket han gjorde så fort han kom ner i vagnen. Anywho, efter en promenix på staden gick vi tillbaka till ump dit även Niklas kom.

Melwin i pappsens knä och Melwins hooomie Liam i mitt, på ump

En liten Wiman plingade på dörren när vi kommit hem till boet igen så vi har suttit i soffan och myst hela kvällen, tittat på idol och tagit kort på prinsen, haha. Jag skickade just efter framkallning på en drös med kort på vårt lille knyte så nästa vecka ska det till att klistra och knåpas så Melwin får sitt eget album. Och så ska en massa kort upp på våra kala väggar också minsann!

Just i skrivande stund ligger Melwin och sover sen längesen och Niklas ligger på soffan och tittar på tv samt väntar på att jag ska bli klar. Så ja, det får jag väl vara nu då.. Imorgon ska vi mysa med tantZandra&kusinKasper! Godnatt.


haha, plutten i en förliten keps jag hittade, han blir bara mer och mer lik sin far ;)

jag äääääääälskar dig!
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


all kopiering eller användning av mina bilder utan tillåtelse är förbjuden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0