internetkrångel förkyldningar och kisserier.

Det är ett jäkla krångel med vårat internet! både Niklas och jag börjar snart tugga på tapeterna om det inte börjar fungera som det ska.

Hur som, nu sitter jag hemma hos mina föräldrar. Jag tog en promenad med Melwin, så att han skulle få sova i vagnen, förut och sedan gick vi hit så han fick sova ute. Men nu vaknade min lilleprins, min VÄLDIGT snoriga lilleprins. Annars idag då.. På förmiddagen kom Melwins farmor&farfar och hämtade upp oss för att åka till Melwins gammelfarmor. Där bjöds det på både mat och fika innan vi for hemmåt igen.

På förkyldningsfronten börjar jag känna mig aningen bättre, men att även jag är enormt snorig är ett faktum. Men värst är det för knoddas som knappt vill äta pga nästäppa, stackarn. Men vi kör med koksaltlösning och nässug så gott det går.. Hoppas det blir bättre under natten så vi kan ta oss iväg till ump imorgon, men det är väl kanske att hoppas på för mycket tyvärr.. Men på torsdag ska vi iallafall dit, även om det bara blir en snabbis, för fotografering.

Så den här veckan har det inte varit fullrulle som det brukar, vi har istället tagit det lungt med våra snoriga näsor. I fredags och igår var vi här, hos mina föräldrar, och tittade på idol samt körslaget. Men det har ju såklart varit fullt upp med att springa efter kusinKasper ändå, han kissade just på mattan för övrigt. Han kom springades utan blöja efter blöjbyte och satte sig under vardagsrumsbordet;

jag: Kasper, vad gör du?
Kasper: kissaj
jag: va? busar du?
Kasper: aaa

haha, inte lätt att höra vad de säger varje gång..

I torsdags, förresten, så blev jag ringmärkt minsann haha. Niklas och jag åkte in till staden och åt på restaurang och förlovade oss lite hemligt sådär. Hur mysigt som helst var det. Melwin var hemma med farmor och det hade gått superbra (minus en bajsattack, haha).

Nepp, nu ska jag ge min underbara son lite näsdroppar så han kanske han andas lite lättare, sen ska jag ringa min underbara - numera - fästman. Ha en ypperligt trevlig afton.


Kommentarer
Postat av: Anonym

grattis hjärtat! blir alldeles glad i kroppen o läsa det :) puss! ukw

2009-10-11 @ 19:26:33
Postat av: moa

men gud, grattis hörni! :D

2009-10-11 @ 20:39:23
URL: http://moagoransson.blogg.se/
Postat av: Nenne

Ååå Grattis!!!!

Va kul!! :) <3

2009-10-11 @ 22:05:13
URL: http://mammanenne.blogg.se/
Postat av: erika

åh va kul! :D grattis eller vad man säger =)

2009-10-12 @ 16:59:39
URL: http://Erikaschjolin.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0