bortom kaos

Japp, det är verkligen bortom kaos här hemma just nu. Vi har flyttat ut alla grejer från sovrummet till vardagsrummet. Alltså står ungefär allt vi äger, förutom köksgrejerna, i vardagsrummet och trängs så fint. Nej inte det minsta fint är det.. Men förhoppningsvis så blir det fint i slutändan, när Niklas har tapetserat klart inne i sovrummet och vi slipper de fula lila tapeterna, haha.

Så Niklas håller alltså på och fixar och har sig inne i sovrummet, Melwin ligger i babygymmet fortfarande iklädd pyjamas och här sitter jag.. Jag har planerat att ta min bebis och fly fältet så jag inte blir totalt galen här i röran. Så nu ska jag sminka mig och klä på Melwin innan vi drar oss bort mot pappsen.

Förresten! Melwin vänder på sig nu! Från rygg till mage, och så har han hittat sina fötter. Haha, sååå gulligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0