back

Vi har varit utan internet i några dagar så jag har inte kunnat uppdatera,  men nu så! ..

Melwin och jag är sjuka. Min stackars lilla kille är snorig och är krasslig i halsen och jag har sjukt ont i halsen och i öronen, men det börjar kännas bättre nu ikväll.

Hmm.. Tapetseringen i hallen är färdig och ramar och hyllor har kommit upp på väggarna i vardagsrummet, sovrummet är nästa projekt.

Imorgon är det en big day, så jag hoppas jag mår bättre då så det blir som planerat, annars får det bli plan B, hehe. Lillknoddas ska iallafall vara med sin farmor&farfar några timmar imorgon kväll.

Nu ska jag dricka nyponsoppa och titta på scrubs innan jag ska hoppa i säng. Så godnatt!

mitt allt




all kopiering eller användning av mina bilder utan tillåtelse är förbjuden

Kommentarer
Postat av: Anonym

han e så stor!! puss ukw

2009-10-08 @ 11:35:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0