thursday going friday

Så var det torsdagkväll igen, sjukt vad veckora går fort. Inte konstigt att min lilleprins redan är fem månader.. Han sover förresten för längesedan. Och Niklas ligger i soffan och somnar väl snart han med, den rackaren.

Mullis och jag har varit på ump idag, för ovanlighetens skull haha. Därefter promenerade vi hem till mor&far direkt från bussen. Färgade mammas hår och hade det mysigt.

Imorgon är det fredag och Melwin ska tillbringa både kvällen och natten hos sin farmor&farfar. Spännande! Men nu ska jag ta min karl och bege mig mot sängen. Nattinatt.

Kommentarer
Postat av: sanna

Det går inte att se någonting på sidan :( varken design eller inlägg.s

2009-11-26 @ 23:41:47
URL: http://leosmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0