måndag - nya tag.

De senaste två veckorna har det varit aningen kaosartat med rutiner osv. De har väl mer eller mindre inte existerat, haha. Men nu är Niklas tillbaka på praktiken igen så nu ska det bli ordning på torpet!

Tror min lilleman har åkt på en förkyldning nu igen, stackarn. Snorig och aningen hängig har han varit nu på kvällskvisten.. Han somnade utan problem vid halv nio, men vaknade i panik ungefär en timme senare för att han inte kunde andas. Så näsdroppar och nässug, och på det gallskrik! usch, gör så ont i mammahjärtat. Men han somnade om direkt efter så det hjälper ju bevisligen. Nu sover han så sött vilket jag hoppas att han gör tills imorgonbitti nu, men det är väl att hoppas på för mycket kanske? ..

Imorgon ska Melwin och jag till marieberg tillsammans med Jennifer&Liam, Tove&Ronja och My&Elias så det blir barnvagnsmaffia där imorgon, haha. Nu ska jag titta på gårdagens avsnitt av ensam mamma söker eftersom det aldrig kom upp på tv3play igår!! Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0