lördag-söndag.

Det börjar arta sig här hemma. Panelen är så gott som färdigmålad så snart så! Snart är renoveringen fulländad och ingen är mer glad än jag!

Igår hade vi tacosmys, vi kommer snart se ut som tacos - hur man nu gör det.. Men gott är det! Imorse tog vi sovmorgon och sedan sattes det igång med städning av hela lägenheten, förutom köket där det fortfarande råder kaos. Eller ja, jag städade och Niklas målade, han lovade dock att ta disken när han kom hem från träningen. Tja, han kom hem vid kvart över åtta och disken står fortfarande i diskhon - smutsig.

Tråkigt inlägg och nu ska jag faktiskt lägga mig.. Ump imorgon. Godnatt!

Kommentarer
Postat av: helgis

bäst jag kommer hem till er och diskar lite, hihi!

2009-11-16 @ 17:25:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0