"jobbar du i sminket eller?"

Tjo! Jag sitter här hemma i lägenheten i min ensamhet och tittar på livet är en schlager. Melwin sover som en stock i sin vagga i det nytapetserade(!) sovrummet. Niklas är ute och slirar på krogen, eller nu sitter han på bussen hem hoppas jag.. Melwin och jag har spenderat fredagskvällen hemma hos mor&far&bror tillsammans med bror2 + familj och syster. Mat, idol och ostbågar. SÅÅÅ rätt att rabih åkte ut, muaha! Idag har det förövrigt städats, tvättats och så har Emelie varit här på efterlängtat besök. Myspys!

Nu är filmen slut, så jag ska sätta på någon annan rolig film så jag inte blir ännu mer mörkrädd, höhö. När jag kom hem från mamma&pappa, förresten, så hade Niklas det aset glömt att låsa ytterdörren(!!!!!). Så jag smög in, kollade i alla vrår och alla hörn, bakom varje dörr och i varje garderob och såklart - under sängen så att det inte smugit in något läskigt monster och gömt sig någonstans. Sen tog jag av mig och Melwin ytterkläderna.. Tände alla lampor och satte på tvn gjorde jag också såklart. Mörkrädd? mjo, lite kanske he-he. Men ja, vi har överlevt kvällen änsålänge! Men jag tänker inte gå och lägga mig innan Niklas kommer hem. Nu ska jag titta på bert!


aldrig ska jag sluta älska dig

Kommentarer
Postat av: emelie

:***

2009-11-07 @ 12:48:59
URL: http://ukw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0