farsdag

Efter en natt med väldigt lite sömn firades fars dag med för mycket mat och fika samt fotbollsträning.

På förmiddagen blev det stressigt värre här hemma när Niklas pappa ringde och sa att han skulle hämta oss, så vi stressade på och han fick bara vänta en liten stund hehe. Hem till Niklas föräldrar for vi iallafall och där vankades det mat och tårta på det med hela familjen. Vid tre tackade vi för oss och for hem till min mormor&morfar för att även där fika en massa med släkten. Vid halv fem kom jag på den briljanta idén att jag minsann skulle träna ikväll, så jag och syster åkte iväg och hämtade kläder här hemma och sedan till mor&far för att leta på fotbollskor och benskydd. En och en halvtimmes lång träning senare och jag har sjukt ont i hela kroppen! haha. Att jag kommer ha ännu ondare imorgon är ett faktum.

Nu har Niklas och jag precis tittar på sista avsnittet av ensam mamma söker och nu ska vi gå och lägga oss för att invänta träningsvärken. Imorgon blir det till att gå upp i ottan för att åka in till staden, jag ska till skolan och sedan ska vi till sjukhuset. Troligen blir det ump efter det också. Men nu - sängen. Godnatt!


grattis på din allra första fars-dag älskling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0