årets ,och Melwins, första snö!

Vilken chock jag fick när jag tittade ut imorse och det snöade! Men det var ju inga stora mängder och nu verkar det ha slutat så det är borta lika snabbt som det kom.

Idag har vi lite ordning på torpet faktiskt! Vi gick upp vid tio - hehe - och in i duschen med oss direkt. Melwin älskar att duscha! Efter duschen var det frukostdags i form av kaffe och sedan fick Melwin gröt medans Niklas lagade mat. Melwin tog sin förmiddagslur vid kvart i ett och under tiden hann vi äta lunch. Nu ska Niklas precis börja tapetsera och Mulle vaknade precis, så nu ska jag plocka lite här hemma sedan går vi nog på en promenad.. Bra start på en bra dag!


världens finaste!

fotograf: Filippus.
(filuppusfoto.se)

att kopiera och använda mina bilder utan min tillåtelse är förbjudet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0